Jouw browser accepteerd geen JavaScript!
Sta JavaScript toe om de site volledig te kunnen gebruiken.
Ook Nicorp.nl is tegen internetcensuur!
Leden
Inloggen
Aanmelden
Wachtwoord?
Navigatie
CommunicatieVoorstellenHoi ik ben Marjolein

Hoi ik ben Marjolein
Pinkrose
Lid
1 post

26-12-2007 12:26:52
Haj..
Ik zal me ns efn voorstellen, ik ben dus marjolein, 15 jaar *jong he* Ik ben nieuw hier.. Ghehe... Volgens mij weet ik nu al niets meer om te gaan typen, dus ga ik maar een verhaal over niets typen anders was het weer veelste wijnig tekst.. Happy Kerst trouwens.. Nu lekker vakantie vieren, Nick komt natuurlijk ook gezellig een keertje langs..Ghehe...En voor de rest zie ik nog wel wat ik ga doen... Ik kan in iedergeval niet naar walibi... echt niet coowl is dat hoor daar gaan we volgend jaar wel weer gewoon heen. Volgens mij heb ik daar meer als de helft van mijn vakantie;s door gebracht T is gewoon..nouwja als je er eenmaal bent is het altijd gezellig Of het nou regend of niet ik heb persoonlijk liefver zon maarja ja krijgt niet alles wat je wil he goed ik ga maar ns stoppen voordat jullie me gaan slaan

Kusjee

RE: Hoi ik ben Marjolein
Nick

Webmaster
249 posts

26-12-2007 12:29:52
Quote Haj..
Ik zal me ns efn voorstellen, ik ben dus marjolein, 15 jaar *jong he* Ik ben nieuw hier.. Ghehe... Volgens mij weet ik nu al niets meer om te gaan typen, dus ga ik maar een verhaal over niets typen anders was het weer veelste wijnig tekst.. Happy Kerst trouwens.. Nu lekker vakantie vieren, Nick komt natuurlijk ook gezellig een keertje langs..Ghehe...En voor de rest zie ik nog wel wat ik ga doen... Ik kan in iedergeval niet naar walibi... echt niet coowl is dat hoor daar gaan we volgend jaar wel weer gewoon heen. Volgens mij heb ik daar meer als de helft van mijn vakantie;s door gebracht T is gewoon..nouwja als je er eenmaal bent is het altijd gezellig Of het nou regend of niet ik heb persoonlijk liefver zon maarja ja krijgt niet alles wat je wil he goed ik ga maar ns stoppen voordat jullie me gaan slaan

Kusjee

Heey meisiej!
Ook welkom op Nicorp.nl!

Mad-com

Admin
115 posts

26-12-2007 14:39:29
Hartelijk welkom om Nicorp.nl!
Veel plezier!

"Het is foutelijk om mensen te maken...
Tmartijn

Admin
137 posts

26-12-2007 18:43:30
Welkom op Nicorp !
Have Fun

Kotsbrok

Lid
27 posts

27-12-2007 20:12:12
Welkom

• Bewerkt door Kotsbrok op 27-12-2007 20:13:55

• Rock N' Roll aint noise polution!
    Rock N' Roll aint gonna die!

Sofiietjee

Lid
    17 posts

28-12-2007 20:37:16
    Hoooiii

Amorcito

Lid
    40 posts

07-01-2008 11:32:59
    hoihoi

welkom op nicorp

Is hier al heel lang niet meer actief geweest..
    Jeroenzkie

Admin
    55 posts

11-01-2008 17:28:17
    Allowa welkom

Life till dawn. And then repeat.
    Navigatie
    CommunicatieVoorstellenHoi ik ben Marjolein