Tja, dan moet je ineens een GPO presenteren... En wat denk je wat je achter je hoort? ''Ooh, daar wil ik heen!'' of: ''Dat is vet!'' Uiteindelijk had ons hele bloemschikken groep voor Brugge gekozen... En vandaag is het zover.
Vandaag dus vroeg je nest uit... 6 uur... Heerlijke tijd om op te staan. Maar niet heus, maar ja, het wordt al een leuke dag en ik weet niet wat we gaan zien... Maar de foto's komen er wel op te staan. Helaas kan ik dat niet vandaag doen, ik ben namelijk rond 9 uur pas thuis...
Maar morgen zet ik wel een foto er van op hier op deze site.
Het is er wel -5 graden Celius dus lekker koud... Ik ben benieuwd wat voor dag het gaat worden...
You don't know how much you mean to me...
RE: Brugge!
Mad-com Admin Offline
115 posts
10-01-2008 09:58:49
Veel plezier meissie!
Ik wou dat ik ook mee kon, maar zo vroeg opstaan vond ik niets.
Hoop dat je een hele fijne dag hebt vandaag!
En laat weten hoe het is geweest hae!
Ben heel erg benieuwd!
"Het is foutelijk om mensen te maken...
Kotsbrok
Lid Offline
27 posts
11-01-2008 15:35:14
Dr Evil komt ook van Brugge (Of zoals buitenlanders het zeggen, Bruusch)
Rock N' Roll aint noise polution!
Rock N' Roll aint gonna die!
Nick Webmaster Offline
249 posts
11-01-2008 15:45:17
Je moet er maar op komen...
Mizzo, we zijn nou wel benieuwd hoe 't was?
Mizzo
Lid Offline
62 posts
11-01-2008 16:37:24
Het was echt megagezellig... En het was echt mooi al dat ijs... Ook koud... -5 graden Celius... Brr... Maar ja, daarna gingen we nog de hele stad door slenteren. Echt grappig was dat. Al die mensen ons nakijken... Alleen Belgische friet is niet echt lekker... Dus in de avond weer naar de McDonalds geweest en daar lekker gegeten... En verder was ik om 8 uur thuis en was ik echt doodop... Maar... Zal even kijken hoe ik die foto's er op kan zetten.. Ik heb namelijk echt geen flauw idee hoe het moet... Ja zo: iets met img en dan (sluit) img. Maar hoe krijg je die link dan?
Dan zou ik er straks wat foto's er op zetten als ik weet hoe het moet...