Gisteren kwam ik op een site terecht waar hele leuke DC schoenen stonden voor de dames... Ik kan er nu elke dag wel naar kijken... Die schoenen zijn zó waanzinnig mooi! Binnenkort moet ik er maar eens één paar scoren!
Zulk soort moet ik echt in huis hebben... Maar geen idee waar ik ze in Nederland kan krijgen... Of in ieder geval... Een dichtsbijzijnde winkel...
Sinds gisteren is DC mijn favoriete merkschoen geworden. Ik heb hier thuis nog afgetrapte Le Qoc Sportif schoenen liggen maar die lopen nog zo heerlijk dat ik het zonde vind om ze weg te gooien...
Maar mijn vraag aan jullie is:
Wat is jouw favoriete merk schoenen?
You don't know how much you mean to me...
RE: Wat is jouw favoriete merk schoenen?
Nick Webmaster Offline
249 posts
15-01-2008 10:45:27
Gezellig onderwerp, denk alleen niet dat er veel ruimte is voor een discussie.
Ik loop altijd met Puma.
Behalve m'n werkschoenen dan, die zijn van Tommy Hillfiger.
Jeroenzkie Admin Offline
55 posts
15-01-2008 11:03:32
Ik loop al een paar jaar standaard op Vans. Omdat ze geniaal skaten en heerlijk lopen. Verder heb ik ook nog wel een paar underground kisten staan. Maar die draag ik niet zo vaak meer.
Life till dawn. And then repeat.
Kelly
Lid Offline
115 posts
15-01-2008 14:39:38
wuaaa schoenen.. ik heb zooooo veel schoenen en toch loop ik te klagen dat ik nieuwe moet..
heb Le qoc sportif schoenen heeeeelemaal afgetrapt en totaal kapot binnen n half jaar
Verder natuurlijk allerlei laarzen waarvan de helft niet lekker loopt en de andere helft vindt ik niet te combineren met bepaalde kleding ..
en tja dan hebben we nog wat sneakers die meer voor het voorjaar en de zomer zijn..
de stalschoenen kan ik ook onmogelijk zo aantrekken..
dus favourite merk?? I don't no.. het wordt in ieder geval de hoogste tijd om nieuwe schoenen te halen.. (terwijl er dus nog 30 paar schoenen voor andere gelegenheden in de kast liggen )
De schoenen die jij mooi vindt (bovenstaande plaatje) zijn niet helemaal mijn smaak.. maar als je ze mooi vindt zijn ze niet via internet te bestellen?
Nuja groetjes
Sofiietjee
Lid Offline
17 posts
15-01-2008 16:04:50
PUMA
Mad-com Admin Offline
115 posts
15-01-2008 16:57:03
Ik loop momenteel met ECCO...
Maar vooral omdat deze wat netter staan en fijner lopen dan de meeste andere schoenen...
In de zomervakantie of warme dagen loop ik eigenlijk altijd op PUMA...
Op scouting loop ik altijd op kisten...
"Het is foutelijk om mensen te maken...
Mizzo
Lid Offline
62 posts
15-01-2008 18:31:28
Haha, idd ik kan ze bestellen ja... Maar ik houd niet zo van bestellen op sites dus ik doe er niet zoveel aan. Ik pas ze liever in de winkel en misschien dat ik even in Lelystad ga kijken want daar ben ik zaterdag al voor open dag... Dus misschien ga ik toch nog even de stad in om ze daar te kunnen spotten. Nou ja, in ieder geval niet zo iets... Want deze kleur vind ik niet echt geweldig. Ik heb andere gezien die er wat leuker uit zien.
Tja, mijn Le Coq Sportif schoenen had ik ook binnen een paar maanden helemaal afgetrapt maar ze lopen nog superlekker!
Maar in ieder geval bedankt voor de tip!
You don't know how much you mean to me...
Mad-com Admin Offline
115 posts
15-01-2008 19:40:21
Ik weet niet wat het is, maar afgetrapte en oude schoenen lopen altijd het lekkerst.
Ik wil nooit afstand doen van dat soort schoenen, dat heeft er dus voor gezorgt dat ik 15 paar schoenen heb.
15 !!
"Het is foutelijk om mensen te maken...
Ilonaa
Lid Offline
27 posts
15-01-2008 20:36:18
hello everybody..
ik draag het liefst celtecs of hoe je het ook schrijven mag!
zeg maar van die nep nikies!
daarnaast draag ik ook veel pumps!! merkloos!!
voor de rest soms nikies of van die andere afgetrapte zooi!!
Groetjes!!
Dr.hobo
Lid Offline
26 posts
17-01-2008 00:12:21
Ik draag het liefst kisten (die lopen echt zo fijn, zeker lange stukken ).
En verder heb ik altijd 1 of 2 paar sport schoenen, als een setje afgetrapt is haal ik een nieuw setje, merk maakt mij niet zo uit zolang het maar niet belachelijk duur is en ze lekker zitten (ik heb nu Adidas geloof ik).