Jouw browser accepteerd geen JavaScript!
Sta JavaScript toe om de site volledig te kunnen gebruiken.
Leden
Inloggen
Aanmelden
Wachtwoord?
Navigatie
NicorpOp/aanmerkingenKleine aanpassingen

Kleine aanpassingen
Kotsbrok

Lid
27 posts

12-02-2008 11:13:18
Mischien is het handig om een Bewerk profiel linkje in het leden menutje te zetten.

Ook zou het mooi zijn als er een Nieuw Blogitem in zou komen te staan zodra je dat onderdeel gekocht heb.

Ik heb zelf geen berichten ontvangen maar misschien is een linkje ergens wel leuk zodra iemand iets in je smoelenbeok zet.

3 regeltjes die meteen veel meer informatie verschaffen op 1 pagina.

Rock N' Roll aint noise polution!
Rock N' Roll aint gonna die!

RE: Kleine aanpassingen
Nick

Webmaster
249 posts

12-02-2008 21:29:02
Quote: Kotsbrok Mischien is het handig om een Bewerk profiel linkje in het leden menutje te zetten.

Ook zou het mooi zijn als er een Nieuw Blogitem in zou komen te staan zodra je dat onderdeel gekocht heb.

Ik heb zelf geen berichten ontvangen maar misschien is een linkje ergens wel leuk zodra iemand iets in je smoelenbeok zet.

3 regeltjes die meteen veel meer informatie verschaffen op 1 pagina.

Leden kunnen direct naar hun profiel en van daaruit kunnen ze hem bewerken.
Een directe link zal een beetje dubbelop zijn.
Met diezelfde link kun je ook direct je Smoelenboek bekijken en/of een Blog toevoegen.

Ik laat dit topic wel open zodat andere mensen hier nog hun mening over kunnen geven.

Kotsbrok

Lid
27 posts

13-02-2008 08:22:09
Op de meeste sites die ik ken zit er altijd wel een link op de homepage naar wijzigingen in je profiel.

Rock N' Roll aint noise polution!
Rock N' Roll aint gonna die!

Tmartijn

Admin
137 posts

13-02-2008 17:00:02
Ik vind het ook een klein beetje onzin, Vind hoe het nu is 'Ledenzone' zelfs nog overzichtelijker .

Quote: Kotsbrok Op de meeste sites die ik ken zit er altijd wel een link op de homepage naar wijzigingen in je profiel.

Maar dat is dan ook niet zomaar een site he

Nick

Webmaster
249 posts

13-02-2008 23:29:22
Quote: Kotsbrok Op de meeste sites die ik ken zit er altijd wel een link op de homepage naar wijzigingen in je profiel.

Verwijzing naar je profiel is er ook.
En van daaruit regelt men de overige profielzaken.

Navigatie
NicorpOp/aanmerkingenKleine aanpassingen