Jouw browser accepteerd geen JavaScript!
Sta JavaScript toe om de site volledig te kunnen gebruiken.
Leden
Inloggen
Aanmelden
Wachtwoord?
Chatbox
Navigatie
ComputersSoftwarewebpagina popt weg

webpagina popt weg
Jesfaye
Lid
11 posts

16-11-2009 20:41:18
Hoi,

Als ik mijn startpagina open gaat alles nog goed, maar zodra ik er nóg een open, popt hij net zo snel weer weg. Naar de taakbalk. Ik kan er dus niet op klikken.

Ik heb windows Vista

Help!

Groetjes,

JesFaye.

RE: webpagina popt weg
Nick

Webmaster
249 posts

19-11-2009 15:00:32
Hallo en sorry voor de late reactie... De site is niet zo levendig meer, helaas.

Is het alleen met het openen van een internetpagina, of ook met vensters van andere programma's? Wat gebeurd er bijvoorbeeld als je twee Word vensters opent?

Als het alleen met internet is, welke browser gebruik je momenteel?
Internet Explorer 6, Internet Explorer 7, Internet Explorer 8, Firefox 3.5, etc.

Mad-com

Admin
115 posts

19-11-2009 22:09:51
Een andere mogelijkheid zit misschien in de instellingen van het te openen venster.

Het kan zijn dat je per ongeluk een instelling hebt gewijzigd dat als je een internet pagina opent dat deze geminimaliseerd wordt geopend.

Deze optie zit in de eigenschappen van de snelkoppeling.

Mocht dit niet het geval zijn kun je proberen je pc te herstellen via de Vista CD. Dit zou een uitkomst kunnen zijn.

Mocht je deze stap willen nemen laat het dan even weten, dan zorg ik voor een stap voor stap uitleg.

"Het is foutelijk om mensen te maken...
Jesfaye
Lid
11 posts

20-11-2009 20:36:53
Hoi,

dank voor jullie reactie.
Ik heb IE 7.
Mijn word blijft gewoon staan.
T is niet zo dat hij altijd weg floept, maar soms.
Dan ben ik ergens mee bezig en dan is ie ineens naar de taakbalk gevlogen.

Ik heb laatst wel iets veranderd bij de taakbalk, maar weet niet meer wat. Misschien is er toch iets verkeerd gegaan daar.

Ook werkt mijn internetpagina geregeld niet meer. Dan zegt ie; internet pagina werkt niet meer. En dan moet ik op t kruisje klikken en dan zijn al mijn pagina's die open staan, weg.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes,

Nick

Webmaster
249 posts

23-11-2009 14:17:22
We zullen uiteraard ons best doen om je te helpen.

Goed, ik zal even hardop nadenken. (voor zover dat kan op een forum, haha)

Doordat het enkel met Internet Explorer gebeurd, denk ik niet dat het met een instelling van de taakbalk te maken heeft.
Logischerwijs zou dit probleem dan van toepassing moeten zijn op meerdere vensters en niet enkel die van Internet Explorer.

Ik zou toch willen vragen of je misschien een update naar Internet Explorer 8.0 wilt uitvoeren, om de volgende redenen:
- mogelijk is het een bekend probleem, welke dan is opgelost
- als er fouten op jouw computer staan, dan zal een nieuwe versie deze fouten weer repareren/overschrijven
Deze is te vinden op Microsoft.com.

Heb je eventueel de naam van jouw antivirusprogramma? En staat Windows Defender (standaard in Vista) aan of uit?
Het slimste is om deze ingeschakeld te hebben, tenzij er een ander programma actief is tegen ad- en spyware.

Mad-com

Admin
115 posts

23-11-2009 16:22:56
Verdergaand op de reactie van Nick:

Misschien kun je kijken of je de automatische updates van Windows hebt aanstaan. Als de fout die je krijgt een eerder voorgekomen fout is kan het aanzetten van de automatische updates een oplossing brengen. (mits je deze nog niet aan had staan )

"Het is foutelijk om mensen te maken...
Jesfaye
Lid
11 posts

24-11-2009 15:11:10
Hoi,

Ik heb avg free. En windows defender staat om die reden uit.
Zal ik maar proberen om nr 8 erop te zetten?

groetjes,

Nick

Webmaster
249 posts

24-11-2009 16:07:17
Hoewel AVG zegt een goede beveiliging te bieden tegen spy- en adware, zou ik toch adviseren om Windows Defender aan te laten staan.
Mogelijk was is/was er ongewenste software op jouw computer aanwezig die dit probleem veroorzaakt.

Maar probeer hoe dan ook even de nieuwere Internet Explorer 8 op de PC te zetten.
Deze is te downloaden op Microsoft.com.
De installatie is heel eenvoudig, dus dat moet lukken.

Jesfaye
Lid
11 posts

27-11-2009 11:21:16
Oke,

Ik heb dus windows defender weer aangezet en ik heb Internet Explorer 8 erop gezet.
Alleen doet ie t nu nog steeds niet goed.

Het gebeurd ook als ik een spelletje van Zylom, die ik heb gedownload, aan het spelen ben, dat hij naar de taakbalk popt. Maar ook nog steeds met andere websites.

Nog een ideetje?

Groetjes,

• Bewerkt door Jesfaye op 27-11-2009 11:22:30

• RE: webpagina popt weg
    Nick

Webmaster
    249 posts

27-11-2009 12:34:49
    Oké, dan gaan we het even iets ingewikkelder doen, want het ligt blijkbaar niet aan Internet Explorer zelf.
    Er moet dus een stukje (ongewenste) software zijn die deze fout veroorzaakt.

Kun je Windows Defender eens openen, dan op het pijltje naast 'Scan uitvoeren' klikken en dan op 'Volledige scan' klikken?
    Deze scan zal dan in alle mogelijke bestanden van de computer kijken of zij hier iets mee te maken kunnen hebben.
    Mogelijk geeft deze aan het einde aan welke programma's hij gevonden heeft, zorg dat alles waarvan je niet 100% zeker durft te zeggen dat het veilig is, wordt verwijderd.
    Ook al is het software die zo handig lijkt te zijn, als je niet zeker weet of het veilig is: eraf.

Om er ook zeker van te zijn dat er geen andere 'troep' in de PC achter blijft, installeer je CCleaner.
    LET OP: tijdens de installatie vraagt hij of je een toolbar wil installeren. Vink die even uit, anders wordt Internet Explorer gevuld met een extra toolbar die niet nodig is om te kunnen internetten.
    Of je moet het leuk vinden om twee zoekbalken te hebben...

Open vervolgens CCleaner en klik gelijk op 'Opruimen', of iets in die richting. ('Opschonen' bijvoorbeeld)
    Ik weet niet meer uit mijn hoofd wat er op die knop staat, sorry.
    Als hij vraagt om bevestiging, gewoon 'Ja'. Hij gooit alleen tijdelijke internetbestanden e.d. weg, welke niet nodig zijn voor een goede werking van de computer.
    Persoonlijke bestanden, zoals documenten en foto's, worden niet weggegooid.

Uiteindelijk klik je links op het tabje 'Register' (in ieder geval met blauwe blokjes als icoon) en laat je hem zoeken naar fouten.
    Als hij klaar is, herstel je de gevonden fouten met 1 druk op de knop. Je kunt daarna alle meldingen lezen, maar je kunt ze ook in 1x allemaal laten herstellen.
    Laat hem opnieuw zoeken naar fouten en herstel ook die fouten.
    Elke keer als er fouten gevonden zijn: herstellen en opnieuw zoeken. Stop pas als er staat dat er geen fouten meer zijn.

Hopelijk hebben we dan in de volgende post wat meer duidelijkheid en kunnen we het probleem verhelpen!

Navigatie
    ComputersSoftwarewebpagina popt weg