Jouw browser accepteerd geen JavaScript!
Sta JavaScript toe om de site volledig te kunnen gebruiken.
Ook Nicorp.nl is tegen internetcensuur!
Leden
Inloggen
Aanmelden
Wachtwoord?
Navigatie
WebsitesHostsAanraders..?

Aanraders..?
Lini
Lid
28 posts

19-02-2006 11:04:52
Hey Hey,

Ik wist niet zo goed waar ik het neer kon zetten dus heb ik het maar hier geplaatst, de meest bijpasselijke. Nou ik had de volgende vraag, Wat is volgens jullie de meest mooie en leuke gratis host waar je een website mee kunt bouwen. Ik bedoel zoiets als

*groups.msn.com...
*tripod...

ect, alvast bedankt.

Greetz lini

• Nick: hij stond niet helemaal goed, heb hem even verplaatst naar de nieuwe categorie: Forum > Websites > Hosts

• Bewerkt door Nick op 19-02-2006 13:01:41

• RE: Aanraders..?
    Kelly

Lid
    115 posts

19-02-2006 12:29:41
    Quote Hey Hey,

Ik wist niet zo goed waar ik het neer kon zetten dus heb ik het maar hier geplaatst, de meest bijpasselijke. Nou ik had de volgende vraag, Wat is volgens jullie de meest mooie en leuke gratis host waar je een website mee kunt bouwen. Ik bedoel zoiets als

*groups.msn.com...
    *tripod...

ect, alvast bedankt.

Greetz lini

Ja moeilijk .. Ik heb nu zon site bij freewebs.com je kan er wel veel mee zoals chatbox, blog en noem maar op maar ik denk dat groups van msn leuker is ik ga wss vanaf volgende maand naar zon host die Nick erop had staan.

Kelly

RE: Aanraders..?
    Nick

Webmaster
    249 posts

19-02-2006 12:52:29
    Gratis hosts zijn meestal niet zo uitgebreid, ik raad dan een goedkoop pakket bij bsHosting aan...

BsHosting

Wil je toch graag een gratis host, dan kun je kiezen voor 'FunPic' (geen reclame, 100 MB webruimte, http://jouwnaam.funpic.org/).

Om je site te uploaden heb je een FTP programma nodig.
    Een leuke gratis versie is SmartFTP.

Tmartijn

Admin
    137 posts

19-02-2006 13:08:05
    Ik heb tripod... is wel redelijk, licht eraan wat je er allemaal mee wil gaan doen.. ( tripod = 50mb )

Lini
    Lid
    28 posts

19-02-2006 23:21:34
    Hey,

Oke, TNNX voor de tips

Greetz Lini

Jeroenzkie

Admin
    55 posts

20-02-2006 19:49:13
    Quote Gratis hosts zijn meestal niet zo uitgebreid, ik raad dan een goedkoop pakket bij bsHosting aan...

BsHosting

Wil je toch graag een gratis host, dan kun je kiezen voor 'FunPic' (geen reclame, 100 MB webruimte, http://jouwnaam.funpic.org/).

Om je site te uploaden heb je een FTP programma nodig.
    Een leuke gratis versie is SmartFTP.

wat jij zegt over funpic is niet helemaal waar..hij heeft wel reclame komt een irritante popup midden in beeld

maja..tegenwoordig zijn er ong geen goede gratis reclameloze hosts meer ik betaal ook niet voor nix..dus zou idd als het wat sirieuser wordt een betaalde nemen

• Bewerkt door Nick op 23-02-2006 12:04:36

• Life till dawn. And then repeat.
    Nick

Webmaster
    249 posts

21-02-2006 15:42:57
    Quote [ Quote ]
    wat jij zegt over funpic is niet helemaal waar..hij heeft wel reclame komt een irritante popup midden in beeld

maja..tegenwoordig zijn er ong geen goede gratis reclameloze hosts meer ik betaal ook niet voor nix..dus zou idd als het wat sirieuser wordt een betaalde nemen

Naar een pop-up moet je tegenwoordig niet kijken, 9 op de 10 bezoekers heeft wel een pop-up killer...
    En met JavaScript zijn ongewenste pop-ups uit te schakelen.

Maar je hebt gelijk, wil je serieus gaan kun je beter een betaalde host nemen.

Gratis webhosts

(ik zal ff kijken wat er fout ging in jouw quote, hij had een plaatje met een link, dat is nu een link naar het plaatje met de link > dat gaat niet goed)

Dikkie
    Lid
    22 posts

08-03-2006 07:59:25
    Met mijn drang om het gratis te houden heb ik al vele hosts gehad...

Tripod
    MSN
    Freehostia
    Brytec
    T35
    Byethost
    50Webs

...En nog heb ik er geen zonder reclame, maar met minimaal 100mb, ftp, mysql, php, etc

Hey look it's me!
    Tibiot
    Lid
    38 posts

20-03-2006 19:52:57
    Wyger.nl
    30mb webruimte (geen 100 maar ok)
    1 mySQL database
    PHP ondersteuning.
    html ondersteuning (duuh)
    webftp (of met je eigen programma)