Jouw browser accepteerd geen JavaScript!
Sta JavaScript toe om de site volledig te kunnen gebruiken.
Ook Nicorp.nl is tegen internetcensuur!
Leden
Inloggen
Aanmelden
Wachtwoord?
Navigatie
WebsitesPHP/MySQLBugs in mijn site.. krijg ze er niet uit, jullie w

Bugs in mijn site.. krijg ze er niet uit, jullie w
Dikkie
Lid
22 posts

07-03-2006 11:59:25
Wel, ik run mijn eigen site, een zoveel mogelijk zelf gescript online criminals spel, http://dikkie.freehostia.com/mycrimezz

Er zitten een paar hele vette bugs in, die er niet uit te krijgen zijn: er zijn een paar pagina's die hij gewoon niet kan openen! i.p.v. openen verwijst hij door naar de hoofdpagina, die dan dus opeens in beeld komt! je kan je voorstellen dat dat vrij lastig is...

Ik heb MySQL nagekeken, de broncodes van de pagina's etc.: ik heb die bug nooit gevonden! is er iemand die kan helpen?

• Bewerkt door Jeroenzkie op 07-03-2006 19:18:55

• Hey look it's me!
    RE: Bugs in mijn site.. krijg ze er niet uit, jull
    Nick

Webmaster
    249 posts

07-03-2006 17:49:51
    Quote Wel, ik run mijn eigen site, een zoveel mogelijk zelf gescript online criminals spel, http://dikkie.freehostia.com/mycrimezz

Er zitten een paar hele vette bugs in, die er niet uit te krijgen zijn: er zijn een paar pagina's die hij gewoon niet kan openen! i.p.v. openen verwijst hij door naar de hoofdpagina, die dan dus opeens in beeld komt! je kan je voorstellen dat dat vrij lastig is...

Ik heb MySQL nagekeken, de broncodes van de pagina's etc.: ik heb die bug nooit gevonden! is er iemand die kan helpen?

Ik kan je wel helpen denk ik, ik kan alleen niet precies uit deze tekst halen wat er nou precies fout gaat.
    Oke, pagina's worden niet geladen, maar verder iets raars?
    Heb je de links goed ingesteld bijvoorbeeld?

Als je even een link kan geven waar deze fout te vinden is, kunnen we er wel ff naar kijken.

Jeroenzkie

Admin
    55 posts

07-03-2006 19:18:31
    mhh...wij kunnen weinig weten zonder de broncode...en dit zelf gescript..lijkt me eerder een verbouwde criminals

Life till dawn. And then repeat.
    Dikkie
    Lid
    22 posts

08-03-2006 07:46:38
    @Jeroenzkie: ik heb het zoveel wie möchlich zelf gescript, er zitten wel een paar pagina's bij die van de originele komen.. maar die werken gewoon.

@Nick: het gebeurt als je ingelogd bent, en je wilt naar de pagina's ziekenhuis, stelen, garage, of werken. Oja, dit is de link.
    Het probleem is geen foute link, maar dat voordat de juiste pagina uitgeladen is (en soms erna) dat opeens de hoofd pagina wordt geladen!

Hey look it's me!
    Nick

Webmaster
    249 posts

08-03-2006 17:00:04
    Heb je misschien een demoaccount, dat ik ff kan inloggen?
    Ik kan wel zelf een account aanmaken, maar denk niet dat ik genoeg tijd heb om een actieve member te worden...

Ik heb de link in je bericht ff aangepast, deze liep naar 'Freehosta' in plaats van 'Freehostia'.

Dikkie
    Lid
    22 posts

19-03-2006 12:45:27
    Bedankt vor alle tips die ik heb gekregen!!

Ik kan nu zeggen dat ie bugvrij is..

Het probleem? Wel, het vertoonde zich precies bij 4 pagina's die ik had gekopieerd van het standaard criminals script! Dus: er stond anti-lycos-reclame in, een .js script wordt geladen op de pagina en zorgt ervoor dat de reclame niet wordt weergegeven. Niets mis mee, maar ik host niet op lycos! Dus dan krijgt ie kuren Script eruitgehaald, en hij werkt weer!

Hey look it's me!
    Tmartijn

Admin
    137 posts

19-03-2006 14:54:57
    Quote Bedankt vor alle tips die ik heb gekregen!!

Ik kan nu zeggen dat ie bugvrij is..

Het probleem? Wel, het vertoonde zich precies bij 4 pagina's die ik had gekopieerd van het standaard criminals script! Dus: er stond anti-lycos-reclame in, een .js script wordt geladen op de pagina en zorgt ervoor dat de reclame niet wordt weergegeven. Niets mis mee, maar ik host niet op lycos! Dus dan krijgt ie kuren Script eruitgehaald, en hij werkt weer!

Fijn dat alles weer werkt.

Navigatie
    WebsitesPHP/MySQLBugs in mijn site.. krijg ze er niet uit, jullie w