Jouw browser accepteerd geen JavaScript!
Sta JavaScript toe om de site volledig te kunnen gebruiken.
Leden
Inloggen
Aanmelden
Wachtwoord?
Navigatie
CommunicatieVoorstellenis het hier leuk?

is het hier leuk?
Sim
Lid
4 posts

14-04-2006 11:52:16
ik ben sim ik woon in friesland en hou van varen maar dat doet bijna iedereen in friesland ik ben nu 20 en over een paar maanden 21, verder zit ik nog op school (saai) maar je moet toch iets leren om een goede baan te krijgen. ik hou van alles wat er lekker uitziet. en verder had ik eigenlijk niks meer. als je nog wat van me wilt weten ik vertel alles behalfe mijn pincode haha. =
=

Groetjes en een dikke kus
Sim

RE: is het hier leuk?
Nick

Webmaster
249 posts

14-04-2006 11:55:23
Quote ik ben sim ik woon in friesland en hou van varen maar dat doet bijna iedereen in friesland ik ben nu 20 en over een paar maanden 21, verder zit ik nog op school (saai) maar je moet toch iets leren om een goede baan te krijgen. ik hou van alles wat er lekker uitziet. en verder had ik eigenlijk niks meer. als je nog wat van me wilt weten ik vertel alles behalfe mijn pincode haha. =
=

Sim

Hey Sim,

Je had vast geen ander antwoord van me verwacht: ja, het is hier leuk.

Welkom op Nicorp!

We zijn nog altijd bezig met het verbeteren van de site, dus mocht je nog dingen weten die je graag zou zien, just let me know.

De enige vraag die ik nog heb voor je: wat voor opleiding doe je nu & wat voor baan zoek je?

Groet,
Nick

Sim
Lid
4 posts

14-04-2006 12:01:56
ik ben bezich met bouwkunde ontwerp mbo misschien een hele rare keuze voor een meisje maar ik raad het alle meisjes aan je krijgt een heleboel aandacht op z'n jonges school. en verder wil ik graag door studeren om hoger op te komen. na deze school nog hbo en daarna zie ik wel weer.

Sim

Tibiot
Lid
38 posts

14-04-2006 12:32:24
welkom op nicorp.nl

Veel plezier.

Jeroenzkie

Admin
55 posts

14-04-2006 21:42:43
welkom welkom

Life till dawn. And then repeat.
Tmartijn

Admin
137 posts

14-04-2006 21:45:56
Welkom @nicorp!

Dikkie
Lid
22 posts

16-04-2006 10:41:01
Welkom

(och wat ben ik toch origineel)

Hey look it's me!
Navigatie
CommunicatieVoorstellenis het hier leuk?