Jouw browser accepteerd geen JavaScript!
Sta JavaScript toe om de site volledig te kunnen gebruiken.
Ook Nicorp.nl is tegen internetcensuur!
Leden
Inloggen
Aanmelden
Wachtwoord?
Navigatie
NicorpOp/aanmerkingenIdee voor forum?

Idee voor forum?
Dikkie
Lid
22 posts

19-04-2006 18:17:59
Misschien een leuk idee voor het forum:
een klein [N] icoontje naast de forumtitel, welke wit kleurt als er nieuwe berichten zijn geplaatst sinds het laatste bezoek, en blauw kleurt als er geen nieuwe posts zijn geplaatst sinds het laatste bezoek van de betreffende user.

Ik geef toe, ik heb het idee fan phpBB en phpFusion style fora, maar het leek me wel arrdig

Hey look it's me!
RE: Idee voor forum?
Nick

Webmaster
249 posts

19-04-2006 20:36:27
Quote Misschien een leuk idee voor het forum:
een klein [N] icoontje naast de forumtitel, welke wit kleurt als er nieuwe berichten zijn geplaatst sinds het laatste bezoek, en blauw kleurt als er geen nieuwe posts zijn geplaatst sinds het laatste bezoek van de betreffende user.

Ik geef toe, ik heb het idee fan phpBB en phpFusion style fora, maar het leek me wel arrdig

Het forum geeft tot nu toe wel aan in welke topics vandaag gepost is, maar nog niet welke posts er sinds je laatste bezoek bijgekomen zijn.
Nu is het forum dan nog niet zo heel actief en is het gewoon uit het lijstje 'Laatste posts' te halen, maar wanneer het forum drukker word zal dit niet meer echt helpen.

Ik zal er eens naar kijken, bedankt voor de tip!

Update
Ik heb een mogelijke oplossing gevonden, ik zal dit vanavond uitwerken en morgen inbouwen...

Update 2
Helaas, wegens gebrek aan tijd is het me vandaag niet gelukt de update toe te voegen.
Ik heb gisteravond tot in de late uurtjes uitgewerkt hoe ik met het huidige systeem een soortgelijke functie kon inbouwen, maar dat zal zeker goedkomen.
Morgen zal ik er ook geen tijd voor hebben, dus de update zal aankomend weekend worden ingebouwd.

Update 3
In het huidige systeem is het onmogelijk deze functie nog in te bouwen.
Tot nu toe laat het systeem zien in welke topics vandaag gepost is.
Ik zal dit puntje voor het forum toevoegen aan de plannenlijst voor Nicorp V2, die na de grote verhuizing actief zal zijn.
Dus bij deze sluit ik dit topic, bedankt voor het meedenken!

Update 4
Deze functie zal niet in Nicorp V2 komen, wel komt hiervoor een andere functie.

• Bewerkt door Nick op 12-11-2007 23:12:45

• Navigatie
    NicorpOp/aanmerkingenIdee voor forum?