hoi hoi
ik heb gisteren het programma cleanser uninstal op mn pc gezet en heb laten scannen met junkfinder, daarna werkte ineens systeemherstel niet meer bij mij, ik kan het wel oproepen maar er blijken ineens geen herstelpunten meer te zijn, en ik zie ook het kalendertje niet meer, en als ik nu op de knop volgende klik gebeurd er ook niets, ook het contextmenu waar kopieeren naar documenten enz... staat is bijna leeg, een vriend van mij heeft hetzelfde probleem maar bij hem staan er ineens in windows 137 mappen met $NTuninstal en in programmafiles 40 blaadjes met SQM-bestand zou misschien iemand ons kunnen helpen hiermee
alvast bedankt
Groeten willemijntje
Het lijkt erop dat je herstelpunten niet beschadigd zijn, maar het programma zelf.
Probeer alle waardevolle gegevens even op te slaan op een externe schijf of een andere computer, herstel vervolgens Windows.
CD erin en computer opnieuw opstarten, vervolgens opstarten vanaf CD.
Daar moet de optie 'Herstellen' verschijnen.
Als het goed is verwijderd dat geen persoonlijke data, maar het is (voor de zekerheid) sterk aan te raden alles toch ergens veilig op te slaan.
RE: systeemherstel
Lepje
Lid Offline
30 posts
11-11-2007 22:52:16
Als de oplossing niet werkt post dan waar je het programma vandaan heb dan download ik het en instaleer en kom ik met een oplossing.
Bewerkt door Lepje op 11-11-2007 22:53:08
Lepje > Radi NL
Willemijntje
Lid Offline
7 posts
11-11-2007 22:53:45
ik kan het niet op een andere pc opslaan
is er niet een programma dat systeemherstel weer opnieuw op de pc kan zetten?
Volgend bericht, gepost op 11-11-2007 22:58:26
of misschien servicepack 2 opnieuw installeren?
Lepje
Lid Offline
30 posts
11-11-2007 23:00:41
Waar heb je het programma vandaan gehaald?
Lepje > Radi NL
Nick Webmaster Offline
249 posts
11-11-2007 23:01:55
Jazeker, je kunt altijd proberen SP2 opnieuw te installeren.
Laat maar even weten of dat lukt.
Mocht het vanavond niet meer lukken, zijn we uiteraard morgen ook weer actief om je te helpen.
- EDIT -
Je kunt het beste de SP2 voor 'developpers' downloaden vanaf Microsoft Technet.
Bewerkt door Nick op 11-11-2007 23:09:58
Willemijntje
Lid Offline
7 posts
11-11-2007 23:10:38
mag ik die over de andere servicepack 2 downloaden of moet ik die eerst verwijderen?
Bewerkt door Nick op 12-11-2007 19:40:26
Lepje
Lid Offline
30 posts
11-11-2007 23:16:35
Ik heb gekeken op die site en op die site kan ik het programma niet meer vinden ik zal even verder zoeken er naar ik hoop dat ik het nog kan vinden
het enige programma wat ik kan vinden is:
Find Junk Files 3.0
Bewerkt door Lepje op 11-11-2007 23:21:18
Lepje > Radi NL
Mad-com Admin Offline
115 posts
12-11-2007 10:35:02
SP2 kan je er gewoon overheen installeren
-EDIT-
Misschien is het ook handiger om naar "TuneUp Utilities" te gaan kijken, dit is een zeer uitgebreid pakket waar ook een de-install programma op staat.
Ook heeft deze een alternatief programma voor systeemherstel.
Bewerkt door Mad-com op 13-11-2007 19:25:03
"Het is foutelijk om mensen te maken...
Willemijntje
Lid Offline
7 posts
16-11-2007 16:29:49
Dank je voor de tip, ik ga het zeker even proberen, ik heb de software al even bekeken en nu ik daar ook weer systeemherstel kan uitvoeren is al een groot deel van mijn probleem opgelost.
maar ik heb nog een prbleempje, ik hoop dat je iemand mij daar ook mee kan helpen, maar ik weet niet of ik het hier wel op de goede forum plaats.
sinds enkele dagen zijn al mijn setups, plaatjes en foto’s veranderd in .gif .jpg .exe als ik nu een nieuw plaatje in een bestaande map wil schuiven lukt dat niet omdat ie aangeeft dat dit bestand al bestaat, dan vraagt ie: weet je zeker dat je deze extentie wil overschrijven, als ik dat doe dan ben ik het plaatje of foto of setup kwijt en hou ik alleen een wit blaadje over
weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn? en hoe ik dat kan oplossen?